Pomembni vidiki uporabe interneta

 

Trendi: Socialna omrežja, Web2

Kljub splošni uporabi elektronske pošte in neposrednih sporočil je samo tretjina uporabnikov interneta v EU ustvarila svoj profil za družabno mreženje oz. navezovanje stikov kot so Facebook, LinkedIn ali MySpace.

Predvidevamo lahko, da bomo v prihodnjih letih videli novo spremembo v načinu uporabe interneta pri MSP, to je v smeri visoko zmogljivih digitalnih modelov in neposrednih komunikacij z odjemalci; model Web 2.0, o katerem je več napisano v nadaljevanju.

Rast in širjenje interneta

Drug pomemben vidik je naraščajoč dostop do interneta preko različnih naprav. Le nekaj let nazaj je bil edini način za dostop do interneta preko računalnika. Zdaj obstaja vrsta splošnih naprav, ki omogočajo upravljanje interneta, kot so mobilni telefoni, konzole, televizorji, GPS naprave ali industrijska oprema. Ta pojav spodbuja še večjo uporabo interneta. 

Kaže, da se bo internet v prihodnosti vedno bolj razvijal z ustvarjanjem novih struktur, vmesnikov, načinov za upravljanje podatkov, načinov povezovanja, naprav, senzorjev in storitev. Ljudje in njihova uporaba interneta se bodo izredno spremenili. 

Hiter in nenehen razvoj interneta lahko pri malih in srednjih podjetjih  povzroči občutek, da ne uporabljajo maksimalnega potenciala digitalnega trga. Pravilno planiranje in dobra strategija digitalnega trženja v praksi bosta ta občutek zmanjšala. 

Primer je program “2BDigital1: internet kot mednarodno orodje trženja”, ki je bil ustvarjen v Kataloniji in predstavlja primer “dobre prakse” v EU. Deluje od leta 2005 in dokazuje, da dobra strategija planiranja prinaša uspeh. Ta priročnik predstavlja metodologijo za razvoj vašega plana digitalnega trženja na mednarodni ravni s ciljem optimizirati donos interneta, ki ga uporablja vaše podjetje. 

 

 nazaj naprej