Spremenljivka država / trg

Internetne strategije na tujih trgih

Pri postopku internacionalizacije MSP-ji navadno analizirajo trge in države, ki so najbolj pomembni glede na predvidene aktivnosti. Pri izbiri ustreznih trgov analizirajo tudi različne postavke, kot so značilnosti države, konkurenca, možni distributerji, grosisti, posredniki, dostopnost trga glede na pristojbine, dokumentacija, standardizacija, prevozi, logistika itd. 

Te vrste analize zlahka prenesemo v internetne strategije. Če podjetje preučuje spletno prodajo izdelka v drugi državi, je priporočljivo, da najprej preuči te spremenljivke. Zlasti pri izdelkih za široko potrošnjo je dobro načrtovano in strukturirano virtualno poslovanje tako pomembno kot imeti dobro premišljene zadeve v zvezi z logistiko in dobavo izdelkov končnim kupcem v izbrani državi.

Pred razvojem internetnega projekta je nujno potrebno nameniti veliko pozornost strategiji.  

Spodaj je nekaj vprašanj, ki pomagajo določiti primerno strategijo na tem področju:

  • Ali poznamo trg/državo? Ali je izdelek nov za to državo? 
  • Ste zainteresirani za direktno prodajo končnim kupcem?
  • Ali so značilnosti izdelka oz. storitve ovira za dosego končnih kupcev?  
  • Ali lahko promovirate svojo domačo blagovno znamko ali morate ustvariti  novo?