Web design

Barve, oblike, tehnologije,... Ni potrebno, da se o vsem takoj odločite. Razmislimo skupaj in izdelajmo načrt. Naj tudi vaša internetna stran postane sončni del spleta.

Web design

Vsi se strinjamo, da je izgled spletne strani pomemben. Je prvi stik z vašo stranko, na podlagi katerega si začne ustvarjati vtis o vaši profesionalnosti in podzavestno tudi o kakovosti vaših storitev.
Vendar web design ni le grafično oblikovanje spletnih strani. Obiskovalce je potrebno privabiti na spletno stran, jih na njej zadržati in prepričati. Za to imamo na voljo le nekaj sekund časa, saj je konkurenca le en klik stran od vas.
Obstajata dva splošna pristopa k web designu:
Prvi je umetnost. Za številne ljudi je to prva asociacija, ko slišijo besedo web design. Barve, oblike, vzorci in modni trendi, ki premamijo obiskovalca. To je tisto kar loči eno spletno mesto od drugega, kar daje individualnost.
Drugi manj znani, pa je uporabniški pristop k web dizajnu. Gre se za temeljna vprašanja, ki se tičejo obiskovalcev. Kako enostavno je priti do pomembnih informacij na internet strani? Kako enostavna/zahtevna je njena uporaba? Je dovolj očitno prikazana glavna vsebina? Je dovolj hitra, da ne odvrača uporabnikov?
Vse to so tista vprašanja, katera se je potrebno vprašati, ko želimo imeti učinkovito in profitno spletno stran.
Pri našem delu združujemo umetnost s sodobnimi tehnologijami, ter s tržnim pristopom.
Spletne strani morajo na prvem mestu služiti svojemu namenu.
Naše naročnike najprej vprašamo po ciljih spletne strani. Je to promocija? Morda e prodaja (izdelava spletne trgovine) ali ponudba storitev? Želimo le ponujati vsebino? Morda želimo privabiti številne uporabnike, ter jim omogočati diskusijo preko forumov in komentarjev?
Posebna skupina uporabnikov spletne strani so njeni skrbniki.
Moderatorjem web strani je potrebno omogočiti enostavno urejanje vsebine, tržnikom ponuditi statistiko obiskov in marketinška orodja.
Ne nazadnje je potrebno poskrbeti za skrite uporabnike interneta - spletne iskalnike. Njim je potrebno omogočiti enostaven pregled vsebine, da se bo naša spletna stran v njihovih rezultatih uvrstila čim višje (SEO optimizacija strani).